Ugrás a tartalomhoz
feb. 27. 2011

Update 2.

Szomorú hírt kell közölnöm, miszerint még a hétvégén nem tudom tető alá hozni a 3 posztot. Ez sajnos azért van, mert a fordításról kiderült, hogy amit először találtam, az csak az a rész, ami kimaradt az eredeti, nagy cikkből, különben 1 óra alatt simán lefordítottam volna. Egyébként érdekes olvasmány, nekem nagyon tetszik. A másik pedig az, hogy ha haladni akarok a fordítással, kénytelen vagyok nem foglalkozni a másik két írással, pedig azok max. 1-1 órát vennének igénybe. Hétfőn vagy kedden publikálni fogom az írásokat.

A másik: március 5-én az M.O.P. csinál egy hatalmas bulit a Dürer kertben. Jegyek elővételben 3500, helyszínen 4500 Ft-ba kerülnek. A színpadot Indiana és Snow melegíti, a pultok mögött pedig DJ Zefil és DJ Nadir, avagy a Crazy Stylez és Zsigabá fog munkálkodni.

süti beállítások módosítása